Przejdź do głównej treści
Certyfikaty SSL klasy Premium
od Platinum Partnera DigiCert
Bezpieczeństwo bez kompromisów

Czy certyfikat SSL ma wpływ na pozycjonowanie (SEO)?

     
Ocena: 4,60/5,00

Stosowanie certyfikatu SSL, a co za tym idzie protokołu HTTPS, jest dla firmy Google jednym z wielu czynników mających wpływ na ranking w wynikach wyszukiwania. Zgodnie z oficjalną informacją, w wyszukiwarce promowane są serwisy, które dbają o bezpieczeństwo danych swoich odbiorców. Oznacza to, że brak stosowania szyfrowania SSL przez konkurencyjne firmy, pozwoli uzyskać nad nimi przewagę w wynikach wyszukiwania – jeśli jednak konkurencja używa certyfikatu, nie możemy pozostawać w tyle.

Oceń ten artykuł
Średnia ocena czytelników 4,60/5,00 na podstawie 55 głosów
Informacja o plikach cookies

Ta strona wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pozwalają nam one m.in. rozpoznawać użytkowników i ich preferencje, jak również dostarczają informacji, które elementy naszej strony są najpopularniejsze i najbardziej użyteczne dla osób odwiedzających nasz serwis.

Rozumiem
SSL24 na Facebooku