DigiCert "Firmą Roku 2020" na światowym rynku certyfikatów TLS
21 maja 2020 roku w Londynie firma Frost & Sullivan przyznała firmie DigiCert nagrodę „2020 Global Company of the Year”. Laureata wybrano na podstawie niedawnej analizy światowego rynku certyfikatów TLS. DigiCert wyróżnił się w branży przede wszystkim silną pozycją lidera rozwoju, szybką adopcją nowych standardów oraz nieustającymi innowacjami na polu technologii PKI (public key infrastructure). Firma przykłada także wielką uwagę do nowych systemów zabezpieczeń, jak np. ochrony urządzeń w sieci IOT (Internet of Things) i opracowaniu wdrożeń PQC (post-quantum cryptography). Dzięki rozwojowi tych technologii oraz pomocy przy określeniu standardów dla nowych przypadków użycia zabezpieczeń, firma umacnia swoją pozycję lidera dziedziny bezpieczeństwa w Internecie.
Modernizacja na szeroką skalę
DigiCert zmodernizował posiadaną infrastrukturę w sposób niespotykany dotąd w branży – wszystko to w celu obsługiwania dużych instalacji, regionalnych wdrożeń i możliwości szybkiego wystawiania certyfikatów dla największych internetowych platform na rynku. Elastyczny proces rozwijania produktów umożliwia ich aktualizowanie dużo szybciej niż w przypadku oferty konkurencji. Takie podejście pomogło opracować pierwszy w branży zestaw narzędzi PQC, umożliwiający stworzenie certyfikatów hybrydowych na potrzeby testów w systemach wewnętrznych. Firma bierze czynny udział w procesie opracowywania, ustalania i wspierania nowych standardów zabezpieczeń w Internecie oraz sektorze IoT, poprzez udzielanie się w ramach CA/Browser Forum, IETF, W3C, ASCX9, PCI Council, SAE, CableLabs, CI+, AeroMACS, WinnForum, Industrial Internet Consortium, APWG i NIST NCCoE.
Komu przyznawana jest nagroda?
Firma Frost & Sullivan każdego roku wręcza nagrodę Firmy Roku organizacji, która wykaże się świetną strategią rozwoju i metodyką wdrożeń w swojej dziedzinie. Nagroda przyznawana jest w uznaniu za wysoki stopień innowacyjności w zakresie produktów i technologii, skutkujący pozycją lidera w zakresie penetracji rynku i wysoką wartością w oczach klienta.